kurtlar vadisi pusu 58. bölüm tahminleriniz ve son bölüm yorumlarınız

1 05 2009

kurtlar vadisi pusu 57. bölüm fragmanda gösterilenin aksine tam bir hayalkırıklığı oldu benim için.
Aksiyon acısından diziye renk katacağız diye Cavit yerine Cavit’in adamlarının hedef alınması mantıksal bir hata. Polat alemdar hedef küçültmüş oldu.İlerleyen bölümler açısından ben bir ışık göremiyorum.Bu hafta en beyendiğim sahne iskender ve kızın konuştukları sahneydi.Sizde kurtlar vadisi pusu 57. bölüm yorumlarınızı ve gelecek bölüm olan kurtlar vadisi pusu 58. bölüm tahminlerinizi bu başlık alatında paylaşabilirsiniz.


İşlemler

Information

2 responses

5 05 2009
yaseminplsmah

merhaba kurtlar vadisi kitlesi. öncelikle şunu söylemeliyim yorumlara göz attım da herkez polatı suçluyor.2 bölüm büyük adam öldürmedi diye.büyük dağlar bile önce küçük taşlar temizlenerek yıkılır.sonra ihtiyarlar devreye girmicek mi sanıyorsunuz o zaman niye varlar iskender zekiyi öldürdü bunların üstü kapanmaz iskender yavaş yavaş koltuğunu devredecek ama sabır her bölümde 2 büyük adam öldürüürse polat adam kalmaz.herkülmü bu canım başrol oyuncusu die ona bişey olmazmı.filmin akışı değişir birden bire şaşırmayın ve çok zekiyce düşünmek zorunda çok incelemek zorunda değilsiniz . Büyük olaylar bu küçük olaylarla başlıyor.iyi seyirler.

6 05 2009
sacid kücük

sindik daha bölümler cikmiyor mu
58 bölüm son mu
polat ama tam 4 yada 5 sefer vuruldu ama ölmedi simdi ölüyor mu
ben ama bu filimi cok seviyorum

Bir Cevap Yazın

