Seni Seviyorum Elif!

9 06 2009

Kurtlar Vadisi Pusu izleyenlerini şaşırtan 62. bölümde geçen bir sahne belkide Kurtlar Vadisi Pusu’nun en ilginç ve hüzünlü sahnelerinden birisiPolat Alemdar ‘ın hala gönlünde eski sevgilisi Elif ‘in yattığını açığa çıkardı. Fikir ne ise zikir de odur sözünden yola çıkarak istemeden ağzından Ebru ‘ya karşı “Elif Seni Seviyorum” cümlesi çıktı. İlk başta ne dediğini farketmedi ve Mematinin uyarısı üzerine hatasını anladı ve çok pişman oldu.

a

s


İşlemler

Information

4 responses

14 06 2009
selim

elif seni seviyorum seviyourum rurm rum rum!selli

14 06 2009
selim

elif seni seviyorum(tek kelime)!selim

20 06 2009
resimler

Elif bu alemde Teksin

1 08 2009
MÜRÜVET

bn EBRU’cuyum.Ebru çooooooooookkk güzel.çokda yakışıyolar.ama Polat’a çok kızıyorum.kızı bu kadar üzücektin,nıye evlendin.o kızada yazık.

Yorum bırakın